Een verhaal dat zin geeft

 

Meer dan ooit is het belangrijk om het verschil te maken voor je klanten. Waardevol te zijn. De Merkdirectie maakt dit mogelijk. Wij bouwen mee aan merken die in hun markt het voortouw kunnen nemen. Het resultaat is direct toepasbaar.

Merkstrategie, is dat niet ontzettend plat en commercieel? Die vraag horen we regelmatig. Het tegendeel is waar. Wij streven ernaar om de potentie van onze opdrachtgevers volledig te ontsluiten. Alleen dan ontstaan krachtige merken waarbij doelgroepen zich willen aansluiten. 

Raken in hoofd én hart
Om dit mogelijk te maken, maken we allereerst een analyse van de binnen- en de buitenwereld van de organisatie. Dit leidt tot een heldere positionering die aansluit bij identiteit en behoeften van doelgroepen. Vervolgens ontwikkelen we een uniek merkverhaal dat raakt in hoofd én hart. Zo wordt de verbindende kracht van het merk maximaal. 

Gedeelde belangen
Geheim ingrediënt van onze aanpak: gedeelde belangen. Door op zoek te gaan naar de gezamenlijke uitdaging, creëren we een zeer wenselijke dynamiek tussen jouw organisatie en je doelgroepen: je gaat niet vóór maar mét ze werken. Een geweldig vertrekpunt om de waarde van de organisatie continu te vergroten.

Direct toepasbaar
Het bijzondere van onze frisse aanpak is dat het resultaat direct toepasbaar is. Positionering en merkverhaal worden bron en toetsingskader voor alles wat het merk doet en zegt. Zo krijgt de hele organisatie ineens de beschikking over machtige wapens: focus, rust en richting. En een verhaal dat zin geeft.